Surrehue.

by Dorthea

Av og til er jeg et forbanna surrehue. I dag har jeg vært verdens største surrehue – no doubt! For å si det slik så har jeg prøvd å ta bussen til Lillesand for å besøke bestiss siden klokka var 19.30, og først nå sitter jeg på bussen. Hvordan er det mulig?

Vell.. Bussen som gikk 19.30 var no chance inn hell. Bussen gikk i det jeg var på vei ut døra, så å løpe etter den var liksom ikke vits. Den neste som gikk 20.30 gikk bokstavelig talt rett foran nesa på meg. Jeg kunne nesten ta på den! Jeg ble sittende på busstoppet ganske rådløs for å si det mildt.. Men bestemte meg for å prøve igjen om en time.

Så mens jeg venta på at klokka skulle gå – handla jeg burger og godis på kiosken og nøt de siste solstrålene. Reiste innom butikken for å handle litt mer mat og snacks. Satt meg på busstoppet og leste litt – og ventet. Klokka passerte 21.30 og fremdeles ingen buss. Jeg sjekker busstabellen på veggen og neida… Selvfølgelig går det ikke buss før 22.30!!! Hvilken idiot bestemte det ikke skulle gå noen buss kl 21? Så da var det bare å sitte seg ned å vente igjen… Men nå er jeg faktisk nesten fremme!

Hurra for meg ♥

