Snille snille mannen!

by Dorthea

*lykkerus*

Jeg fikk domene i dag. Etter litt over en dags drift av bloggen min. Snille snille mannen! Den snille snille mannen heter Johan, og er daglig leder i domenesalg.net. Bedriften har virkelig gått godt de få månedene de har holdt på, og som del av feiringen ga sjefen meg et domene, sånn helt uten videre. SNILLINGEN<3

Sjekk ut “Sjefen’s” egen webside; JOHAN.NU

For de som ikke vet hva domenesalg.net er fornoe kan jeg opplyse dere litt:

Domenesalg.net er blant Norges ledende på sitt felt og driver med kjøp og salg av domenenavn. De legger ut domener og websider for salg eller utleie, alt etter hva eier av domene/websiden(e) ønsker. Dealen er enkel, de legger ut domene ditt for salg på vår side 100% gratis. De tar ikke en krone for jobben før dealen er i havn, da ber de om 20% av salgs summen. Det betyr for deg som bruker at du ikke må ut med en krone før domene er solgt, så nå kan du glemme qxl.no og andre som flår deg før du i det hele tatt har solgt noe. Genialt? Yup!

Til slutt vil jeg bare si; TUUUUUUSEN TAKK, JOHAN!