Flaksedyr & håndball

by Dorthea

Jeg, Kjetil og Marte tok oss en tur til Bryne i dag for å ta litt bilder, og for få tatt bilde til fotokonkurransen denne uken. Ukens tema er “Noe som gjør deg glad”. Slet egentlig litt vell lenge med dette temaet, men plutselig løste det seg helt! Så dette er mitt bidrag;

– Her er da noen flere av bildene jeg tok ved “andedammen” –

Ellers har jeg i dag da vært på håndballtrening på Klepp/Bryne damelag. *sliten* Men uansett, det var evig deilig å få slitt seg skikkelig ut, og merke det at beina snart svikter. Var kanskje ikke deilig i øyeblikket riktignok, men etterpå når jeg kom til hektene, var det skjønt! Fikk stått i mål halve treningen sånn omtrent, og jeg har ikke glemt alt enda, men mye må friskes opp! Fikk reddet litt, og sluppet inn litt. Slik er det! Gleder meg til neste trening, allerede <3

Fikk vite mitt andre valgfag i dag. Band! Oooooooh<3
Meg og trommene (eventuelt meg og gitaren) som er det hotteste nu!
Hihi :]