The birthday kid!

by Dorthea

Happy fuckings birthday to me <3

20 år og halvveis til 40. Jaja.. Slik kan det altså gå! Men så langt har dagen uttonet seg tålig bra! Hele skolen sang gebursdagssang for meg på morgensamling, og så rett etterpå kom det bløtekake til meg. Snille mamma, eller som Sofie (ei i klassen) så pent sa: “Din mamma er en flink mamma”. Og det syns jeg også! Dessuten har jeg fått penger og parfymer av min kjære mor. Hihi<3 Så har vi hatt fotokonkurranse, og bildet mitt kom på 3. plass. c00l.

Tegneserielaging
Temaet denne uken var “Temadager” og jeg var på tegneserielaging. Skal se om jeg ikke får postet ut noen av stripene jeg lagde, litt senere.

Senere i kveld så skal jeg først kose meg med kjæresten min, Kjetil, og så skal vi ned på puben der Larviksbandet SLIT skal spille. Gleder meg til å se dem spille!