Reisefeber med Grammy Adwards!

by Dorthea

Nå sitter jeg her da. Er vell sånn ca 15 timer til jeg vender nesen min mot sol, varme og Malaysia. Til nå har jeg ikke gjort mye fornuftig, igrunn.. Jeg har begynt å forberede meg med å skrive lister over ting som skal kjøpes i gaver til familien, og alle andre som krever det. Og noen har havnet på listen fordi jeg syns de fortjener det! Så det så! Listen over hva jeg ønsker for meg selv, ja, den har blitt laaaang, for å si det mildt! Hehe! Foreløpig har jeg pakket alt som kan pakkes, funnet frem klærne jeg skal reise i (joggis, of course!), tatt sol og sjekket ut norske priser på tekniske dubbeditter så kanskje jeg kan gjøre noen røverkjøp i Malaysia. Hihi! Smart huh? I know!

Så nå sitter jeg her.. Litt reisefeber, og ser på Pre-telecast Grammy Awards, og håper jeg rekker å få med meg selve Grammy Awards før flyet reiser i morgen! It’s exciting!

Og for alle som bryr seg, så blir pcen med til Malaysia, og så skal jeg faktisk prøve å være såpass flink at jeg poster ut litt bilder og slikt underveis.. Ja, prøve, i hvertfall!!

Ønsk meg god tur <3