De første dager i Norge!

by Dorthea

En kort oppdatering, fordi jeg er lat. Men uansett!

Ja, jeg kom hjem på fredag til snø og har buret meg inne i huset siden da, så og si. Jeg har begynt å redigere bilder fra Malaysia, laste ned tv-serier, se filmer, spise junk-food, besøke Erika sin grav, lage hårbånd, oppdatere madebyagirl og nå er jeg på “tur” til Lillesand hos Geir! Skal se Slumdog Millionaire etterpå, gleder mæ! Hihi <3

Resten av uken vil bli preget av jobbing med leiligheten (eller pre-jobbing), bestemming av tapet, farger og gulv + alt mulig annet rart, forhåpentligvis møte Maiken & BabyPatrick, fotografere Patrick i studio! YAY! Ellers er planene ikke gjort, og jeg er åpen for å leke sosial, stort sett ;D

Skal få lagt ut litt flere bilder fra Malaysia etterhvert her!!

PREIKAST!