I kjedsomhetens rike hersker kreativiteten!

by Dorthea

Eller noe slikt.. Ofte når jeg kjeder meg så drives jeg inn i internettens store verden. Facebook må sjekkes, dailybooth må oppdateres og så videre i det uendelige. Når jeg er ferdig med å sjekke alle nettsamfunnene, begynner jeg på nytt å sjekke. Da tanken endelig slår meg at det faktisk ikke skjer en dritt i omverden (eller at andre har bedre ting å gjøre enn å nerde) så surfer jeg videre inn i de utallige nettbutikkene som finnes. Noe som er total katastrofe! I hvertfall for meg, som er en fattig student (167 kr i måneden å leve for – YAY!) Det hele ender opp med at ønskelisten min blir forlenget med altfor mange klesplagg, gadgets, møbler og pjatt. Så skjer det igjen. Jeg får en idé! Hva med å lage ting selv? Ja, selvfølgelig! GOD IDÉ!

Alltid har jeg elsket å lage ting, enten det var noen forferdelige firkanta luer til dukkene mine, eller smykker med ørten forskjellige perler i noen mindre pene kombinasjoner. Nå vil jeg tørre å påstå at jeg har blitt litt mer flink med årene. Utålmodig har jeg jo alltid vært, så det får bli med de litt mindre prosjektene. Så ja.. I kveld har jeg laget 6 armbånd, og 2, nesten 3 smykker! Jeg er herved imponert over meg selv! YESS! Jeg har til og med vært så flink at jeg har fotografert 5 av armbåndene. Check it out!