En litt kreativ dag.

by Dorthea

I dag har faktisk vært litt kreativ av meg. Har strikket en lue og laget hampsmykker. Joakim bestilte nemlig et armbånd av meg, og jeg likte det så godt at jeg var nødt til å lage et matchende til meg.. Hihi. Jeg laget også matchende smykke til meg selv. Luen strikket jeg mesteparten av i foredragstimen på skolen, og resten i valgfag, strikking.
sort_baggyarmbandogsmykke
Ellers idag har jeg ikke gjort så mye, eller.. først var jeg på skolen og valgfag, så stakk jeg til middag. Så slappet jeg av til nærmere klokken 17 med film og håndarbeid. Så stakk jeg med Lise på volleyballkamp (tok nesten 300 biler)! Laget hennes tapte, men jeg syns Lise var kjempeflink! Og som jeg sier til Lise, hun vil uansett være best i mine øyne selvom hun i sine øyne ikke alltid er det! Så det så! Så sitter jeg her og ser på perlene mine.. Lurer på hva jeg skal lage nå?