Fashion.

by Dorthea

face

Jobber med et fashion prosjekt på skolen. Temaet mitt er smykket / klær. Som location har jeg brukt et drivhus på Orre (Takk Jone), og egentlig hadde både jeg og læreren håpet på et drivhus uten blomster, men det hadde de ikke. Men syns det ble kult, jeg! Litt egosentrisk, kanskje, ettersom jeg er fotograf, modell og stylist! Hah xD

Er en uke til jeg må levere prosjektet, men er halvferdig allerede. Men har en følelse av at jeg må ut å fotografere på nytt, snart. Er ikke helt fornøyd med alle bildene, kan man si. Såååe!

Well. Fikk pakke fra mamma i dag! YAY! Inspektøren lurte på hvorfor jeg fikk så masse pakker hele tiden, og da måtte jeg nesten forklare at det var fordi jeg var så høyt elsket. (Og at mamma er verdens beste og super-duper snill!!!) Men, fikk i allefall penger, potetgull og litt mat til de dager jeg bestemmer meg for å skippe middagen på skolen!

dsc_0092-copydsc_0095-copy-copy

SNAKKAS!