More fashion.

by Dorthea

4

Jeg hadde nå rett, jeg måtte ut å fotografere igjen.. ja ja! En liten kjapp session ble det, for jeg måtte videre til stranden for jeg lovte ei i klassen å stå modell for henne. Tidligere på dagen hadde jeg da stått modell for ei annen i klassen. Hårsveisen og sminken var på fra tidlig morgen til 2-3 dager senere da jeg endelig fikk ork til å ta det ut. Jeg gikk til og med slik som på bildet over (uten smykket) til legen. Joda! Fint det.

3

Nå er vi i gang med nytt prosjekt; lokalkjendis. Cluet er at vi skal fotografere tre lokalkjendiser, derav en av dem er nødt til å være fra Bryne, Sandnes og her omkring et sted. Jeg tror jeg har funnet personen jeg skal bruke, men frem til jeg forhåpentligvis får ja fra den uttenkte så er det HYSJ HYSJ! Hihi. Så hvis alt går i boks er personen herifra klarert, men jeg tror jeg skal prøve på å få tak i flere her henne, noen som har noen forslag? Gjerne en bygdeorginal, en som ikke er som alle andre, og som skiller seg ut! Trenger absolutt ikke å være en kjent person, men bare en som er fotogen og som har en historie å fortelle.

Skal også ta noen bilder av noen hjemme ifra Arendal, tenkte jeg. Tenker å ta bilde av så mange som mulig, for dette er et prosjekt jeg er skikkelig gira på! Sier ikke nei takk, dersom noen har forslag til lokalkjendiser i Arendal, Grimstad, Lillesand eller der omkring!

Men, nå er det natta. Så ja.. God natt!