Strikkemaniet fortsetter.

by Dorthea

var

Da har jeg vært hjemme siden torsdag, og siden jeg kom hjem, har det igrunen gått litt i ett her, for min del. Det hele begynte med besøk av Geir samme kveld jeg kom hjem, dødskos! Siden jobbet jeg for ALC corp på fredag fra tidlig kveld til natten slo inn. Med å fotografere. Fotografere vårballet til Arendal vgs, kjempekult! De hadde tema karneval, og det var evig mange rare kostymer å spotte. Jeg fikk til og med lov å nominere kandidatene til “mest kreative kostyme”! Hihi!

I løpet av kvelden så traff man både André Lucas, Vidar, Ole, Benjamin, Marita og Serine. Kews! Så nå er plutselig noen flere dager opptatt fremover.

Idag har jeg igrunnen bare slappet av, og strikket.. og redigert ferdig bildene fra vårballet, 107 bilder ble det til slutt som skal leveres i morgen, ferdige for web med vannmerke og alt! Service, vettu. Vi leker ikke butikk :)

Som sagt, evig strikkemani. Just see:

grytekluteroglue

4 grytekluer og en lue.
(Og det siden fredag morgen… og frem til søndags natta)
Og så har jeg funnet ørten nye mønstre som skal strikkes innen ferien er over!
YAY<3