Dobbeltforelska.

by Dorthea

Jeg er super-duper forelsket for øyeblikket i 2, men heldigvis for meg kan begge to være mine. Hihi. Snakker om mine to nye avhengigheter; ebay & PhotoScape. Jeg har tilbrakt den siste uken nærmest klistret til ebay for å få med meg noen gode deals, og lett frem gode skatter.

0031

Så langt har jeg konsentrert meg om perler, charms, og lignende, men jeg har også funnet litt annet digg. Som f.eks en moderne retro rød auto flipp vekkeklokke. Betalte ca. 100kr inkl. frakt for denne lekkerbisken. I love it, I love it<3 Gleder meg til den kommer! Også fant jeg meg noen vintage øredobber i regnbuens farger til rett rundt 50kr inkl. frakt. Njudeleg<3
001
Ellers er jeg på vinylshopping i disse dager, og håper snart jeg får festa noen bud!

Min andre kjærlighet er PhotoScape, et genialt program, særlig for montering av bilder. Har ikke rukket å utforske så mye mer enn monteringsbiten, but so far I love it. Utrolig praktisk, i steden for å bruke evigheter av tid på å gjøre det samme i photoshop.

I’m in love <3