Over the pound.

by Dorthea

Ja, da var det bestemt.

I Juni neste år, reiser broren min og jeg til USA! Greia er at tremenningen vår Jon, skal gifte seg med sin kjære Katie i vakre Christos Union Depot. Og vi, har blitt så heldige å få være med på festelighetene. Guuuud! Jeg har ikke sett Jon på evigheter, og Katie har jeg dessverre aldri møtt. Mens vi allikevell er i traktene skal vi opp til Wisconsin å besøke resten av familien vår. Ben, Amanda, Murnell, Jerry & Lila. Skal bli så kos, så kos! ÅÅH! Jerry, Lila & Murnell har jeg ikke sett på 6 år og Ben Amanda har jeg ikke sett siden jeg spradet rundt med shitbukse på.

Jeg gleder meg spesielt til å besøke Lila! Hun er en relativt eldre dame nå, og bor ute på en gård. Rundt huset og gården streifer det mange villkatter. De er så søte! Sist jeg var å besøkte henne hadde hun langt over 20 katter streifende omkring. Kun noen få var tamme nok til å holdes.

USA er som et hjem for meg, jeg føler meg såpass hjemme der at det er det eneste stedet jeg kunne tenke meg å bo forutenom Norge, så klart. Jeg elsker alt med dette landet! Maten, menneskene, kulturen og ikke minst shoppingmulighetene. Merker det kreves kraftig research før denne turen, ja. Hehe. Men jeg skal hvertfall innom Chrystals café i Scandinavia, WI. Verdens søteste lille café, av den ordentlige tradisjonelle amerikanske sorten. Der nesten alle kundene er etterkomminger av nordmenn, og det norske språket er “like music in my ears” (i følge en eldre dame jeg møtte der sist jeg var der). Hehe. Og så skal jeg le av den norske oversettingen i menyen (les: le av mammas oversetting).

Jeg og broren min har også bestemt oss for at vi leie en Mustang (evt. en pick-up), og så har vi lyst til å finne Coyote Ugly baren, den fra filmen vettu!

Ps. hvis noen lurer ble alt bestemt på under 24 timer etter spørsmålet dukket opp.
Spontanitet? Hva er det?

GUUUUUUUUUUUUD SOM JEG GLEDER MEG!
IIIIIIIIK<3