Hælja.

by Dorthea

lunderød
Da var det mandag igjen, og tid for jobb. Sliten etter helgens mange sprell, though.

Var å så på NM i mangkamp på Lunderød stadion tidlig på lørdags morgen i ett par timer. Sola strålte som bare det, og jeg pådro meg noen veldig flotte solbrente skuldre. yay! Digg.

Så gikk jeg for å besøke Chris. Men før det endte jeg opp på Asdal skole, og tok litt bilder. Kjempekoselig å se Chris igjen! Var hos han i en time ellernoe, før mamma kom å henta meg. Snille mamma.

Så bar det hjem å slappe av litt før Maiken kom. Masse kjas, en kald på terrassen og sminking før bursdagsfest! Bursdagsfest var kos! Max. Traff evig mange fra MK-gjengen, og det er alltid kos :-) Etter ett par timer hos Maria så føyk vi til byen med ferja. Uu yeah.

Så lar jeg historien stoppe der, og sier at på søndag lå jeg i senga hele dagen å så på The Big Bang Theory.

Hatt en fin helg?