Ms. Lazy!

by Dorthea

Jeg er lat.  Veldig lat. Jeg begrunner med så mangt; jobb, sol, Hove09, forhistorisk laptop fra forrige århundre og sykdom. Hovedsaklig forhistorisk laptop med crappy internett-forbindelse. Yay. Ikke skrevet på 3 uker, auch!

Siste ukene, har jeg stort sett jobbet og sett venner. En vanlig uke er for meg å jobbe 2-3 ganger i ukedagene hos fatter’n – der jeg er ass. daglig leder. Helgene står jeg stort sett i baren på Lipz. Fridagene tilbringes enten i sola eller foran TV’n til folk kjem heim fra jobb. Så velger jeg eventuelt å være sosial eller å forbli hjemme og sløve rundt. Jeg elsker å sløve rundt.

Forrige uke var jeg på Hove! Knall, som alltids. Hove er best! Traff folk fra Jæren igjen! Det var kult! Marita, Jørgen, Kia, Jacob, Ulf, Nico, Magnus B, Lene S. og Andreas! Vi mekket Jæren Camp, som var sykt chill.

DETTE SKJEDDE:

  • Møtte folk med 50talls sveis fra Horten og mistet begynnelsen av Eagles of Death Metal. Dog, hærligt!
  • Ble spurt om jeg var gærn, eller bare var slik. Uuhm.
  • Ga vekk ape-smykket mitt til en random. Faaaen..
  • Fikk komplimang for different hair! Gosh – jeg er blond, right!
  • Kom på TV! Har ikke sett det selv, men det har mamma. Uffda!
  • Fikk sett The Killers live for 2. gang! HØYDEPUNKT #1
  • Havna i Mosh-pit og løp livredd ut igjen.. Jeg er tøff(el)!!!!!
  • Ble filma til videoblogg og måtte si jeg gleda meg til å treffe Torbjørn! Hvor er du TorbjørN?
  • Fikk se yndlingsbandet mitt Metronomy! Kjærleik for alltid <3 <3 <3
  • Traff 3 av lærerne mine fra videregående! kewl ^^,
  • Snakket italiensk/spansk for å komme meg nesten frem til scenen under The Prodigy! …for så å snu å kjøpe øl!
  • Fått nyheten om at Michal Jackson er død, og svarte: Kødder’u? Nei? Jajaja.. Jeg vil ha øl!

Siden Hove har jeg bare jobbet, og plutselig lå jeg syk med feber og hele pakka. Way to go – figure!