Latskapen hersker!

by Dorthea

Jeg ligger virkelig på latsiden om dagen. Jeg liker det slik. Fri fra alt, og alle. Eller ikke alle, alltid. Jeg jobber noen få dager i uken, og resten tar jeg livet pent med ro. Veldig med ro. Perfekt! Bare det å slippe å tenke på ansvar, er en deilig begivenhet, syns nå jeg. Det å stå opp når jeg måtte ønske, lage meg deilige frokoster (vafler!!!), se på tv, og egentlig ikke gjøre noe fornuftig. Herlig.

Nå bygger jeg der i mot opp med One Tree Hill, og sjesk før en lang helg med jobb + Norwegian Grand Prix. Blir så skönt, så skönt! <3

Snapshot111 Snapshot114 Snapshot118Snapshot116 Snapshot122 Snapshot125
1. Striptease blir spist av Rosa (bamsen jeg fikk av Nebojsa!) 2. Prøver å lære meg å strikke sokker 3. Nesten ferdig :D 4. Vafler til frokost! 5. Skriver søknad for å bli godkjent dørvert, he-heyy 6. De søte små fisk på jobb i Froland!

Snapshot122