21 in Vegas? Herligt!

by Dorthea

Foto: Wikipedia Commons

Jeg gleder meg noe sykt!

I November setter jeg og far min nesen mot USA og Las Vegas. Why? Vell, 1. Vi på seminar med jobben 2. Jeg skal shoppe som en gal 3. Vi skal se Buddy Alan Owens live i Bakersfield 4. Vi skal leie en kick-ass bil og kjøre rundt 5. VI SKAL FEIRE 21ÅRS DAGEN MIN I VEGAS!!!!! Så? Er det rart jeg gleder meg?

Nå er det faktisk 2år siden jeg var i USA sist, og da feiret jeg 19års dagen min i Arizona med en rolig kveld med faren min. Men i år blir det nok litt andre boller! Vegas, baby, Vegas! Gleder meg, meget. Mildt sagt!

Om sånn ca. 2 uker er første etasje i leiligheten min ferdig, så nå sitter jeg å planlegger ting jeg skal kjøpe til leiligheten. Can’t hardly wait! Gosh, skal bli herligt! Bare det å få flyttet inn i den ene etasjen, stå å dille rundt, plassere alt der jeg vil. Og så – Gå crazy bananas på shopping! WEEEEE <3