Leser du?

by Dorthea

Jeg underes litt på om noen i det hele tatt leser det jeg skriver her. Jeg skriver jo på denne siden min fordi jeg ønsker at folk skal lese. Både kjente og ukjente. Jeg opprettet jo bloggen først og fremst det året jeg skulle på folkehøgskule slik at alle hjemme i Arendal kunne følge med på hva jeg gjorde. Nå skriver jeg fordi alle rundt meg bor alle andre steder enn der jeg bor. Praktisk sak å holde folk oppdatert, dette bloggreiene!

Men, det er skikkelig kjipt når ingen kommenterer, for hvordan vet jeg at noen følger med da? Jeg undres. Skriver jeg dårlig? Er jeg for dårlig på å oppdatere? Er det vanskelig å finne ut hvor den fordømte kommentarknappen er?! Hva faen skal til?

Vet det er lenge siden jeg har oppdatert, men har igrunnen egentlig mistet motet litt her.. Er liksom ikke så kult å skrive til en tom verden. Egentlig så er det litt tragisk.