Über rush!

by Dorthea

Ja, über rush. Hvertfall i hverdagen min. Innså nettopp at innen måneden er slutt har jeg kun 2-3 dager til fri disposjon. Merkelig rart i forhold til tidligere i sommer da jeg kunne finne på å sløve i dagevis. Men det blir jo penger av å jobbe også! Kun kveldsskift resten av måneden, veldig greit, men samtidelig litt ugreit fordi når jeg er på jobb er alle andre hjemme fra jobb. Men det kommer alltids en ny måned!

I går hadde jeg besøk av min kusine Silje, som bor på Malta. Hun er hjemme i 2 uker som følge av at broren hennes skal gifte seg neste helg. Vi fikk endelig gått igjennom mengden av papirer ang slekten vår på min mors side. Så nå i dette øyeblikk er 420 personer kartlagt. Har 1-2 papirer igjen nå, men må vente til Silje får sett på det med meg. I mellomtiden sitter jeg å søker nettet opp og ned for å finne opplysninger og mennesker i slekten. Noen enklere enn andre. Så langt består familien min av utrolig mange Oktober barn, verdensseilere, gårdsbrukere, tømmermenn, tyskere og amerikanere. Jeg har til og med  funnet ut noen opplysninger som ikke står i papirene jeg har liggende. Det er stas! Halve moroa er jo å sitte med dektektivarbeidet, syns nå jeg.

Nå planlegger jeg å legge meg før jeg skal på jobb i kveld. Noen har en fucked up døgnrytme, som ALLTID!

Nighty night <3