Delvis innflyttet!

by Dorthea


Nå har jeg så og si flyttet inn i leiligheten. 4 ut av 6 rom er ferdig! Mangler kun alt-mulig-rommet og soverommet, så foreløpig sover jeg i en seng i gangen, big time glamour! Men, det funker utmerket. Ikke sovet så godt på lenge som jeg gjorde i natt. Mangler fremdeles litt ting på badet, men det går seg til, lett som bare det. Foreløpig, hvertfall.


Der boksene står på bildet, står nå sengen min, der i mot.

Men jeg må nesten ut å lage meg middag og se Scooby Doo & the Goblin King i leiligheten. Bare på besøk hos mamma og låner internett litt. Hihi. Internettet i leiligheten er nok dessverre litt fraværende. Hvis jeg ser bort i fra de 30 min jeg hadde nett i går. Som både kom på et mirakuløst vis og som forsvant fremtil pappa fucket alt opp, på enda en mirakuløs måte. Yeah.

Heijdå!