An all nighter

by Dorthea

Usj. En våken natt er gjennomført. En stk trøtt Nina sitter å skriver skolesøknaden.. Tricky things! Det er så utrolig masse som må ordnes med søknaden. Jeg blir gal. Hvis jeg i det hele tatt får levert søknaden før fristen er det et mirakel av dimensjoner. Seriøst! Gosh.

I dag blir det en rolig morgen, håper jeg. I går så begynte kompressoren og banking rundt 7-8 på morgenkvisten. Sier det bare, PRØV å sove i gjennom høylydt snekring og banking. På den lyse siden så begynner andre etasje å ta form i leiligheten her. Alle veggene er så å si ferdig kledd – så nå mangler jeg bare en “skillevegg” og så kan jeg male. Tror jeg? Men hva vet vell jeg om slikt. Hehe..

Dagens slagplan er som følger:

  • Ringe skolen å få fikset vitnemålet på engelsk
  • Prøve å få tak i ett par lærere som kan skrive anbefalelsebrev
  • Lunsjmøte ang en jobb som foreløpig er “hemmelig”
  • Møte Geir og Uffe! GLER MÆ BOYS <3

Sååå..
Have fun – go mad!
<3