Hawaii <3

by Dorthea

Nå har jeg vært så flink at jeg har ringt skolen for å få oversettelse av vitnemål. På tross av store nerver og en fantastisk telefonskrekk. “Heldigvis” for meg tok ikke personen jeg må ha tak i telefonen, men jeg sendte en mail. Så mye greiere. Kan prøve å ringe han i morgen, også.

Dessuten har jeg kontaktet to lærere fra folkehøgskulen, i håp om at de vil skrive anbefalelsebrev for meg. Skal sende den det de trenger i dag så fort mamma kommer med frankerte konvelutter!

Ellers så skippet jeg lunsjmøtet, helt ødelagt. Har ikke sovet siden.. lenge siden. Siden jeg fremdeles er våken, så prøver jeg å holde det gående så lenge som mulig. Og siden jeg allikevell er våken tenkte jeg å prøve å få ferdig det jeg kan på søknaden. Sliter litt med denne “Personal Statement” jeg må skrive. Jeg er litt tom for ord og tanker, kan man si. Men jeg satser meget på å få noe ned på papiret snart. Hadde ikke akkurat vært det dummeste ettersom fristen går ut 2. Desember for å søke stipend hos NORAM.

Skulle egentlig treffe Uffe og Geir idag, men så måtte Geir jobbe sent så da falt det i vasken. Så nå skal jeg være sterk å prøve å fikse alt jeg må! Eller ikke alt – tror jeg skipper rengjøringen (A). Hehe!

For de som ikke har fått med seg alt dette søknadsbablet mitt så gjelder det altså høsten 2010. Jeg skal søke på et universitet på Hawaii som heter Hawaii Pacific University. Skal studere reklame og markedsføring, forhåpentligvis. Så sant jeg kommer inn. *krysser alle fingre OG tær* Skolen virker helt fantastisk med studenter fra over 100 land. Tenk dere det da? 100 LAND! Litt sykt.. Hah xD Men som sagt, forhåpentligvis faller alt på plass. Håper å endelig gjennomføre det jeg en gang sa jeg skulle, nemlig studere i USA. 

Bilder: Wikimedia Commons