Early birdy?

by Dorthea

Aj aj aj.. I dag sto jeg opp tidlig etter ALT for mange timers søvn. Tidlig som i klokken 6.00! Fikk stjelelånt printeren til mamma litt så jeg har fått printet ut læreranbefalingsarkene så de blir sendt til lærere idag :-D Yay. Flinkis!

Ellers så fikk jeg vite at bestefaren min hadde en halvbror, i dag. En vi ikke visste om, så det betyr at det blir litt slektsforskningsarbeid på meg senere i dag.

Kjøreskolelæreren ringte meg rett etter frokosten min var fortært, så da ble det kjøring på meg i dag! Fikk tatt siste delen av forbikjøringen, artig artig! Og for første gang siden jeg begynte å øvelsekjøre følte jeg meg ikke så gammel. Hadde nemlig en fyr på noen og tjue som hadde forbikjøring med meg. Selvsagt så hadde jeg to innlagte røykepauser underveis. Haha xD Snille læreren min :] Litt på sparket fant vi ut at siden vi var så godt i gang og hadde tid så tok jeg jammen resten av langkjøringen min også. Deilig å bli ferdig med det! Så nå skal jeg bare sparke meg selv i rumpen og få tatt teorien. Jævla teorien er det vell det het. Hehe.

Senere i dag skal jeg forhåpentligvis henge med Uffe og Geir, siden det ikke ble noe av det i går. I så fall så gleder jeg meg, meget! Hihi <3 Hvis ikke så blir jeg litt lei meg, for da betyr det jeg må sitte med søknadsskjemaer i hele dag og stresse..

For øvrig så HATER jeg når folk jeg må få tak i ikke tar telefonen, hvis du lurte..

Jan Helge Andersen