Pakke pakke pakke!

by Dorthea

Til min store glede befant det seg faktisk én pakke i postkassen i dag! Sjeldent syn, sjeldent jeg får post i det hele tatt, vell og merke. MEN poenget er uansett at jeg var veldig spent på denne pakken. Og som en skikkelig partypooper kan jeg ikke vise frem alt. Hah xD


Det jeg derimot kan vise frem er disse to søte piercingene som kom i pakken! Har egentlig kjøpe-forbud denne måneden, og de neste månedene fremover, men pytt sann.. De kosta tross alt bare 69kr til sammen. det syns jeg var helt greit! Kjøpeforbudet har jo gått litt til venstre, uansett..

Tingen jeg IKKE kan vise frem er pakket pent inn, eller.. så pent jeg klarte! Er du nyfiken så skal du få vite at det er en julegave til mammaen min (verdens beste!) Av frykt for at hun skal finne på å lese bloggen min så tør jeg ikke skrive hva det er. Eller, kan gi samme hint som hun fikk: Det er spesiallaget og finnes kun ét eksemplar av det i hele verden. Spesielt? Oh yes, indeed!

Nei, må hive meg rundt og få laget noe middag her. Skal tross alt på jobb om 2 timer! GOOOSH!

Q: Har du fått noen spennende pakker i posten i det siste? Eller venter du noen?