Og alle danset på julebordet?

by Dorthea

Omg, for en evig lang dag. Føler det er en evighet siden sist jeg var hjemme. Men er bare 12 timer siden. Merkelig med det! Siden jeg sto opp har jeg da faktisk rukket alt jeg skulle. Hvis du ser bortifra alt jeg gjerne skulle ha gjort (shoppet, skrevet ferdig skolesøknaden og lest på bilteorien.)

Var innom gamlejobben i fotobutikken før jeg skulle videre på min nåværende jobb på Tyholmen Hotell. Greia er det at i morgen (eller idag, lørdag) så har Hoff Foto åpent for siste gang. Er en slags re-open for et siste kjempesalg, og  jeg har hjulpet til litt med å sette ut varer og stæsj! SKØY <3

Etter 1-2 timer bar der innom McD for å handle med litt middag. Så for å multikombinere så røykte jeg mens jeg spiste, og drakk brusen mens jeg skiftet. Bare for å få alt gjort tidsbok.. Men, det gikk nå fint, til slutt :)

Julebordsesongen begynte for fullt idag med over 300 gjester på huset, og det var litt styr! Men bare litt, vell og merke. Hehe. Men alle ble nå fornøgde og kanskje til og med beruset. Jeg ble stort sett stående i baren hele tiden, noe om var veldig greit. Stress, men greit. Masse hyggelig mennesker og slikt liker vi!

Før jeg gikk i taxikøen (som var miiiiiiiiilelang) var jeg smart nok til å kjøpe smågodt. Etter vell en halvtimes tid med småpjatting så fikk jeg meg en taxi. Hjem <3 Utrolig deilig å slenge seg ned på sofaen og bare sløve litt nå.. Utrolig etterlengtet!

Nej, smågodtet blir gammalt – preikast!
NIGHTY NIGHTY <3