iPhone, stress & konjakk.

by Dorthea

For en helg, er alt jeg kan si. Brukte nærmest hele søndagen på å komme meg til traktene. Noe som selvfølgelig har resultert i at jeg våknet for midt på natta i dag. Typisk! Helgen var veldig stressende på jobb til tider, men koselig har vi nå hatt det også.

Ble litt hodesurr på fredagen uten søvn natten i forveien, og det endte jo godt på tross av alt. På tross av at jeg var distre som et helsike. Hvis man ser bort i fra at jeg knuste en bøtte full med knuste glass i bakken, så gikk det bra! Hah xD Visste ikke om jeg skulle le eller grine, jeg.

Fikk heldigvis litt søvn omsider på fredags natta, og på an igjen med en gang man våknet. Julebord her, julebord der! Ikke så uhyre mye artig å si om det, foruten at jeg traff mange kjente. Er jo halve morroa det, og se om man kjenner noen på julebordene. Etter jobb så var hoteldirektøren så snill at han spanderte pizza på oss! Så stakk jeg og Gunnar opp til Stephan for øl og konjakk. Herligt!

Hadde det fantastisk koselig med karene, og jommen lagde de ikke mat til oss midt på morgenkvisten. Spaghetti og greier! Nei, jeg var ikke helt i himmelen. D’oh. Livrett nummer 1 – selvfølgelig var jeg i himmelen!

PS: kjøpte meg iPhone her om dagen<3 ER FRELST!

Etter jobb på lørdag kjøpte hoteldirektøren pizza – stas! Slikt liker vi :-)