Jeg fikk, jeg fikk! Fikk du?

by Dorthea


Julaften er over for min del, hvertfall for i år. Julebildene har blitt tatt av familiens fotograf (meg) med hjelp av arbeidslampe mitt i sitt eget tryne. Jeg ser derfor temmelig likblek ut. Vi blir tålig useriøse etter ett par bilder. Noen av oss – i allefall (les: pappa og broder’n).
Så etter mat, dessert og bildetagning var det tid for gaver. Presis kl. 18.00. As always. Jeg gjør oppmerksom på at over halvparten av pakkene var til MEG! Hihi – lucky me! Tradisjonen tro, med andre ord xD

Dette fikk jeg:

Pcmappe fra Björn Borg, Smykkedame fra Notabene, Dvd-filmer (Natt å museumet 2, HSM 2, The proposal), Kosesokker + pyjamasbukse fra KappAhl, Undertøy, Klesoppheng, Lysestake, Smykke + ring + øredobber fra Glitter, Gavekort til frisør, penger, hårgele fra L’ôreal, skjorte+genser fra Monki, soft case til iPhonen, veggklokke, penn med navnet mitt på, tørkerullholder og reise med opphold til Polen!!!


Nå som festivitetene er over har jeg gått over i the-comfort-zone med tights, genser fra Monki og støvletter fra EuroSko. (For øvrig, slik ser mitt nye soverom ut!)

Q: Hvordan har din julaften vært? Fått noe fint?