ANBEFALING: Beauty Rehab

by Dorthea


Rett før jul kjøpte jeg BeautyRehab produkter via Eyeko Beauty i London. Hadde aldri hørt om produktene før, og kom helt tilfeldigvis over dem på en nettside. Heldigvis googlet jeg litt og fant produktene hos Eyeko Beauty. Jeg sier heldigvis fordi det sparte meg for 134kr.

Om vinteren er jeg ofte plaget med tørr hud i T-sonen og tørre, samt sprukne lepper som følge av en teit forkjølelse. Ettersom jeg har utrolig dårlig tålmodighet vet jeg egentlig ikke om de mange produktene jeg har prøvd har funket. Men Beauty Rehab trengte påsmøring 2 ganger om dagen i 3-4 dager, og vips – null tør hud og ikke sprekkete lepper! PERFEKT <3

Egentlig er vell begge produktene leppomader, men.. Jeg brukte den rosa mot tørr hud, og det funket finere enn fint!! Og den blå har funket perfekt mot de vintersprukne leppene mine. Jeg er lykkelig!

En ting som er fint med å bestille fra Eyeko Beauty er at det er fri frakt over hele verden, noe som betyr at du kan kjøpe så mye du vil uten ekstra kostnader. Hvis du bruker over 15USD/9GBP/90NOK og skriver inn E7337 i ambassadørfeltet i bestillingen får du dessuten en ekstra liten gave! Nice <3

Husk at 200kr er den grensa dersom du vil unngå toll!

PRIS: ca 30kr per stk/ingen frakt
VERDIKODE: E7337
HVOR:
Eyeko Beauty
TERNINGKAST: