Upraktisk.

by Dorthea

Har så å si gått i koma de siste dagene på nyåret, og tatt det helt til de grader med ro. Ufattelig deilig, men utrolig forstyrrende på døgnrytmen. Noe som tilsier at jeg står opp på ettermiddag, og legger meg midt på dagen igjen. Tålig upraktisk.

Idag har jeg vært på jobb på hotellet! Kjempestas å se alle menneskene jeg er så glad i – igjen. Føler nesten vi er som en liten familie på jobb, hvis noen skjønner hva jeg mener? Er super stas! Vi er spesielt en liten gjeng som er skikkelig sveisa fast til hverandre, og vi tilbringer tid sammen utenom jobb også. Det er så deilig når det er sånn, at kollegaene dine er dine venner også. Jeg liker som regel ikke å skille jobb og fritid – jeg liker å være venner med folk fra jobb. Nå skal det sant sies at jeg liker å ha venner jeg ikke jobber med også, men jaa.. man skjønner vell hva jeg mener.

Heldigvis var oppdekkingen og alt klart når jeg kom på jobb så da fikk jeg hele to timer å catche up med folk på. Vi har tross alt nesten ikke sett hverandre på 3 uker. Litt av en forskjell fra å se hverandre minst 3-4 ganger i uka under julebordstria. Men, i morgen er det vår tur! IIIIIIK! Da har vi nemlig personalfest, med masse god mat og drikke til. Blir herlig! Og så skal vi ha underholdning, og det blir genialt, jeg lover. Jeg har nemlig “hovedansvaret” for underholdningen. Og sammen med to av kokkene, så har vi kommet opp med masse sprell. Hihi.

Kan fortelle litt, men ikke alt – ikke det at jeg tror noen fra jobb skulle finne på å lese dette, men man vet aldri. Det er cirka en times underholdning, og konseptet er: OL, men med det mer passende navnet “Tyholmske leker”. Hotellet heter Tyholmen, så jaa. Det er tre poster. Post 1 er en quiz om året som har gått, 2009. Post 2 er beat for beat (du vet, programmet på nrk1 som er SYKT kult!!), denne posten har egentlig to poster. Del 1 av post 2 er en muskkquiz der man skal gjette sangen som blir spilt. Del 2 av post 2 er at man skal sprette opp å synge når man vet hvilken sang det er som spilles, og så synge sangen. Del 3 er en lek (stolleken, mimeleken etc), vi har bare ikke helt bestemt oss for hvilken enda. Hørtes ikke det GØY ut? :D

Nå venter jeg bare på at klokken skal bli 10.00 så jeg kan stikke til byen og shoppe litt klær. Føler jeg ikke har en dritt å ha på meg til i kveld. Hvertfall ikke etter jeg lovte å stille opp i kjole (og etter jeg pakka ned to søppelsekker med klær), så ja..

Til alle andre som står opp nå:

GOD MORGEN!

(PS, beklager ingen bilder idag, skal heller legge ut fra personalfesten senere!!)