Personafest!

by Dorthea

Ååh, for en herlig kveld det var! Det var knallgod mat, godt selskap og god stemning. Alt som skal til for å avholde århundrets fest. For det var det virkelig. Skal utrolig mye til for å toppe denne!

Jeg, Christine (bildet) og Sadik hadde ansvaret for undeholdningen som tidligere nevnt. Det gikk bedre enn noen av oss hadde forventet, tror jeg. Vi hadde jo egentlig ikke planlagt stort på forhånd forutenom bruddstykker. Så mesteparten ble planlagt nede i bilgarasjen, langt unna så folk ikke fikk med seg hva vi pønsket på. Tyholmske leker ble utført med stil og frekke triks. Utrolig stort konkurranseinnstinkt på de forskjellige. Heheh.. Folk ble dyttet over ende under stolleken, Christine fikk seg nærmest en lapdance under Beat for Beat og champisen ble sprettet da vinnerne ble kåret. Vi delte til og med ut overraskelsepriser til folk som overrasket oss stort under konkurransen. Det ble danset i stolene til langt på natt!

Jeg og noen av de andre ungdommene stakk videre ut på byen i 1-tiden, der noen ble med meg på den andre jobben min, Lipz. Traff flere kjente, og det hele endte med at jeg, Cathrine og Sigbjørn (fra hotell-jobben) stakk på Esso for litt nattmat sammen sjåføren vår Kjell. Etterpå gikk turen hjem til meg for litt Lie to Me, og prat!

Hele søndagen ble fortært i en hel lang sovestund, og plutselig var det mandag igjen!