What you didn’t know

by Dorthea

Joakim, den sniken – utfordret meg! Men jo, dealen er at jeg skal skrive 7 ting om meg selv – som dere ikke vet. Sikkert noen som vet noe av de følgende 7 ting, men – here it goes:

————————————————————————————————–

1.….Jeg byttet fornavn fra Nina til Nina Dorthea i 2002, og er oppkalt etter grandtante Borgny Dorthea. Eller.. Det vil si, jeg oppkalte meg selv etter henne etter hennes død.

2.….Jeg har 5 hull i ørene og piercing i navlen.

3.….Jeg er født klokken 10.54 på fredag 14. November 1988.

4.….Jeg har besøkt 13 land; Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, England, Tyskland, Spania, Polen, Latvia, Malaysia, Frankrike, USA.

5.….Jeg føler meg mer amerikansk, enn jeg kjenner meg norsk. På tross av at jeg har ingen “direkte” aner fra USA.

6.….Jeg har et fadderbarn fra Etiopia som heter Aroba – og har hatt henne siden jeg var 17 år.

7.….Jeg er blodgiver selvom jeg har sprøyteskrekk. Jeg er også organdonor.

————————————————————————————————–

Jeg utfordrer Nora Margrethe, Elisabeth & Marita <3

Jeg utfordrersigflo@start.no