Slik var helgen – for min del

by Dorthea


Duket for fest på hotellet – 200 gjester!


Buffeén gjøres klar, og alle venter på gjestene


Ser det kanskje ikke så godt. Men foten min er hoven, blå, vond og litt ødelagt etter lørdagen. Et konferansebord klarte tilfeldigvis å kollapse over foten min, og sprit, flasker og gikk via foten i gulvet. Skøy! Tenkte meg til lege i morgen/idag å sjekke. Litt lav blodsirkulasjon i beinet :/ Usj, usj, usj!


VENSTRE: Anne Karin & Ohla
HØYRE: Geir Inge på Café Galleri og kampen mellom Arsenal & Man. Utd på tv’n


En av de seks hundene til Geir’s mamma er glad for å se meg og Geir Inge


Nina og Geir var sjeskne, og laget mat.. Masse mat!


Vi skulle bare lage noe enkelt.. Men det ble både tre forskjellige typer lefseruller, baconsalat, sitronmarinert kylling, brød, makaroni, kyllingsalat og fløtemarinert kylling med makaroni + løk. OG Mariestad, så klart. Maten fortjente såpass, syntes vi!