Jeg venter på et brev..

by Dorthea

.. som jeg syns snart kan komme.

Det er over en måned siden jeg sendte inn skolesøknaden min. Jeg venter mildt sagt desperat på svar. Hva faen skal jeg gjøre om jeg ikke kommer inn? Sope rundt i enda et år? Vemmelig tanke. Litt lei av å jobbe og savner fælt å gå på skole. Det er så deilig å gå på skole, og ikke bekymre seg for å få endene til å møtes. Bare sitte der og suge til seg innformasjon. Kall meg gjerne nerd, men jeg liker skolen. Skolen er bra. Skolen er trygg. Skolen er savnet – dypt og inderlig.

Hvis jeg kommer inn på Hawaii Pacific University blir det mildt sagt stor stemning i stuen min, og jeg lover å arrangere fest! En fest der alle må ha Hawaii skjorter og vi skal drikke fargerike drinker. Det hadde vært noe det – så nå syns jeg de kan få fingeren ut og sende meg et brev der det står jeg er tatt opp ved skolen. Blir en smule nervøs av å lese om alle som allerede har kommet inn, nemlig. Dessuten liker jeg ikke å ikke vite 100% sikkert hva fremtiden bringer. Jeg foretrekker å planlegge.

Så ønsk meg lykke til? Vær så snill?
JEG VIL HA BREV NÅ!