Addict.

by Dorthea

At jeg har en liten kjærlighet for smykker, øredobber, ringer og lignende er vell et vellkjent fenomen blant vennene mine. Jeg kommer sjelden forbi et stativ med solbriller uten å prøve ALLE solbrillene først, og jeg kjøper minst 2-3 smykker i måneden. MINST! Jeg har ikke tall på hvor mange smykker jeg eier, men det begynner å bli en god del.. Mildt sagt!

Uansett hvor mange smykker jeg har og kjøper, er jeg alltid på utkikk etter nye skatter. De finnes så mang en plass, men i det siste har jeg funnet en butikk i Sverige som selger utrolig mange unike smykker og lignende. Cocoo <3 Nå har Cocoo akkurat fått inn nye varer, og det er så mye jeg kunne tenke meg å kjøpe!

So much jewlery, so hard to choose.

Hvis du likte noen av smykkene kan du går inn på cocoo.se og se på flere! Benytter du deg av rabattkoden bloggspecial får du dessuten 15% på hele butikken!!!!! Tilbudet gjelder frem til 7 Mars 2010.

Q: Hvilket smykke likte du best?