Se så søt!

by Dorthea

Se så søt Niklas er når han sover. Nesten til å spise opp, jo! 26 dager har den lille krabaten rukket og blitt. Tiden går fort! Er ikke så lenge siden Maiken sendte meg melding: “Kom endeling en liten tass på morgenkvisten:-)” . Maiken er en av mine beste venner og nå mamma til to små gutter. Eller, Patrick – han eldste har jo blitt 1 1/2 år allerede. Tiden går jammen fort!

Maiken snill som hun er, kom å hentet meg og så reiste vi til byen. Kyllingsalat til frokost på vår stamcafé fra studiedagene, Café Bouve! J’adore <3 Så tok vi en liten tur innom Amfi Arena og fikk sett litt av utstillingen til elevbedriftene i fylket, og Nina fikk jammen kjøpt seg litt stæsj på H&M. Solbriller får jeg aldri nok av, har tross alt bare 20-21-22-23 par. Litt hår-stæsj trengtes til jobb. Kan jo ikke ha håret ned på jobb, nemlig, sååe… Så tok vi en kjapp tur innom meg så Maiken kunne få sett hvor fint det var blitt i leiligheten. Så skiltes våre veier, og nå sitter jeg her da!

Snart skal jeg videre til Lillesand, eller jeg tror jeg skal til Lillesand. Eventuelt får jeg besøk fra Lillesand i leiligheten. Geir Inge kommer en tur! Blir kos <3