Elsker deg, mamma ♥

by Dorthea

Min mamma er verdens beste, og fortjener kun det beste. Selv om jeg ikke alltid sier det nok så elsker jeg mammaen min av hele mitt hjerte. Hun er unik på sin egen måte og selv om jeg ikke liker å innrømme det – så ligner vi.  Mamma er verdens snilleste, jeg lover. Hun låser seg inn når jeg sover til langt på dag og vasker klær for meg. Hun ber meg på middag når jeg har lite penger og lite mat i huset. Hun er der alltid hvis det er noe, uansett hva. Mamma er bare best, rett og slett!!!

I dag morges overrasket jeg mamma litt. Jeg låste meg inn i huset dems klokken 8.00 på morgenkvisten, listet meg opp trappen før jeg banket på soverommet. Så bar jeg inn en god og sunn frokost (axa frokostblanding m/ferske bananer og tropisk nektar), kort og fruktdrops. Så nå sitter nok mamma og spiser en frokost tillaget med kjærleik fra sin datter, mens datteren tenker på å få ett par timer søvn på øyet.

Ønsker alle mødre der ute en kjempeflott morsdag og håper dere nyter all oppmerksomhet rettet mot dere!

Q: Har du gjort/skal du gjøre noe spesielt for din mamma idag?