Yesterday was a day.

by Dorthea

Igår var en busy day for min del. Den startet med null søvn, morsdag og fastelavensboller til frokost. Så gikk tiden til å fortsette å se Greek, samt prøve å få meg i det minste 1-2 timers søvn før jeg skulle i studio. Sorry sleep, no can do!

Kjell hentet meg rundt 14.00 og jeg fikk hilse på Kristina som også skulle i studio med Kjell. Mens Kjell fotograferte en lokal countrysangerinne så tok Kristina og jeg oss en liten gåtur i Kolbjørnsvik. Kjedelige, vakre Kolbjørnsvik. Etterpå surret vi i studio med Kjell. SKØY GØY! (Skal poste bildene etterpå.. promise!) På veien hjem tok vi en burger på McD, ahh.. such lovely taste. Yummie..

Da jeg kom hjem satt bestiss Geir i bilen å ventet. Hater å la folk vente, erkje noe gøy! Men, først en liten smugtitt på bildene, og så durte vi avgårde til Arendal sentrum. Før kinoen tok vi en tur på bowlingen for å spille lufthockey. Jeg har seriøst aldri tapt så grossalt noen gang.. Uff! Vi fortsatte i spillehallen til vi hadde spilt nesten alle spillene forutenom noen få. Jeg sugde stort sett i hva enn vi spilte. Men det var som forventet!

Geir hadde bestilt biletter og nektet å si hvilken film vi skulle se. Jeg hadde hintet frempå at “Valentines Day” hadde jeg litt lyst til å se, og jeg fikk min vilje. Hihi. Filmen var fullspekket med kjente skuespillere, men.. ja, det kommer et men, et rimelig bra et. Den sugde. Jeg hadde forventet at den ikke kom til å være en topp10 film, men det må være måte på! Nå ble jo nærmest halve filmen ødelagt fordi det var på kino. Fjortisser som satt og stønnet da det kom en fin mann på skjermen, fjortisser som lo da det ikke var morsomt, fjortisser som snakket høylydt om andre ting. Jeg liker ikke fjortisser, i alle fall ikke på kinoen. Usj Fysj!

OG IDAG FIKK JEG SE:


SÅ, NÅ VET ALLE HVOR GLAD JEG ER I MAMMAEN MIN <3