Kan du klokka?

by Dorthea


Rosa klokke kr 230,- fra cocoo.se
Benytter du deg av rabattkoden bloggspecial får du dessuten 15%.
Tilbudet gjelder frem til 7 Mars 2010!

Jeg har et problem. Jeg liker denne klokken fra cocoo.se – se så fin den er! Men.. det er et litt stort men. Jeg kan ikke klokka. Eller, altså.. jeg kan – men jeg føler meg som verdens dummeste når jeg bruker minst 2 minutt på å finne ut hva den er. Jeg har hatt digital klokke siden jeg var 8-9år gammel, og har alltid foretrukket det fremfor analoge klokker. Er så mye lettere med digitale klokker.. Der står det jo så klart fremfor meg hva klokken er.

Jeg fikk en klokke til jul for noen år siden. Analog klokke, selvfølgelig. Noen mente nemlig det var på tide jeg klarte å lære meg klokka. Hmm.. kanskje på tide? Er tross alt 21 år gammel nå..

Q: Kan du klokka?