The Baseballs ♥

by Dorthea


PRESSEFOTO: the-baseballs.com

Jeg ble introdusert til The Baseballs på en nogenlunde irriterende måte; Spotify reklame. Etter å ha hørt spoten på spotify nok ganger så fant jeg ut at jeg måtte nesten sjekke ut dette bandet de reklamerte for hele tiden. Og nå.. jeg er hekta! Jeg liker egentlig ikke at folk gjør cover av andre sanger, for det er litt uorginalt som oftest. Men dette er jo så utrolig orginalt på tross av de bruker andre sine sanger. Hvem skulle vell tro at musikk i ekte 50-talls rock’n roll stil skulle slå an så bra som The Baseballs har gjort? Ikke jeg, i alle fall.

Lurer på om jeg skal på konserten deres i Kristiansand når de kommer på Norgesbesøk i April. Hadde vært stas! Alle konsertgjengerne kledd i ekte Rockabilly-stil, og ragging hen til konserten i amerikanske biler. Det hadde vært skøy! Så kan jeg bestikke pappa til å låne meg amerikaneren sin.. Hihi <3

Sjekk ut The Baseballs på Spotify HER!

“We take good songs and lead them to their true calling”
– The Baseballs