8 jævla fuckings feil

by Dorthea

Har akkurat kommet hjem fra trafikkstasjonen etter endt teoriprøve. Litt lettere irritert, kan man si. Først av alt forsov jeg meg litt kraftig – skulle jo opp  ta prøven klokka 8, men 8 ble til 11. Så blir jeg fortalt at jeg må ta bilde – noe jeg absolutt ikke var forberedt på med morgensveis, joggis og nesten uten sminke. Aj aj aj – ikke noe fint bilde!

Mildt sagt var jeg jo ikke forberedt på noe ang teoriprøven. Ikke hadde jeg lest, og ikke hadde jeg tenkt stort over det. Var nok ei ille nervøs Nina som satt og ventet på sin tur. Men prøven gikk fort unna – 15 minutter brukte jeg og fikk en uhyggelig melding på skjermen “Du har IKKE bestått!” Neivel, tenkte jeg. Da jeg fikk prøveresultatene nektet jeg å se på dem før jeg var utafor trafikkstasjonen. “Du hadde 8 feil på denne prøven” – You gotta be fucking kidding me? Usj. En lusen liten feil! Skikkelig surt sånn i ettertid å vite at hvis jeg hadde giddet å lese på det jeg visste jeg kom til å ha trøbbel med (vikeplikt) så hadde jeg mest sannsynligvis bestått. Jaja, nå vet jeg hvertfall hvor skapet står. Ny prøve er om 2 uker.. Yay!

Først nå ser jeg at de har skrevet navnet mitt feil! Omg. Dorthea med H! Skjerpings folkens <3

Q: Besto du teoriprøven på første forsøk?