I will always miss you… my angel ♥

by Dorthea


Bilde fra min konfirmasjon på Erika sin bursdag – 4. Mai 2oo3

Ingen er så rik at de har råd til å miste en venn – særlig ikke når den vennen er deg. De ordene skrev Erika til meg i en minnebok for en del år siden. I dag er det 3 år siden hun døde under snøkaoset som preget sørlandet og som preger mitt hjerte fremdeles. Hun vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt som ingen kan frata henne. Bestevenner for alltid ♥

22. Februar 2007 var for mange preget av sorg – sorg over å ha mistet en som sto oss nær. Erika – vår alles engel, solstråle og venn.

En dag med Erika var alltid preget av mye latter, og hennes varme smil. Selv om du flyttet skulle vi forbli bestevenner. Titt og ofte fant jeg veien til deg. Mange gode minner fant sted, og tiden gikk. Nå er du borte. Her sitter jeg med masse minner og en rift i mitt hjerte. Minnene prøver å dekke savnet, og det hjelper så smått. Det skulle bare vært flere av de gode minnene. Livet hadde så vidt begynt. Du ble bare 18 år gammel. Du var som en engel, så uendelig god. Din varme og omtenksomhet fant mange hjerterom å fylle. Alle vi som sto deg nær vet hvilket flott menneske du var – og som du vil fortsette å være i våre hjerter.

22. Februar 2007 fikk nok en engel vinger – så alt for tidlig. Mange gode minner og tider du gav oss. Farvel, min engel.

Talen jeg holdt i begravelsen.

For 3 år siden ga jeg bort et hjerte fylt med blomster. Som tilbehør hadde jeg en sløyfe. En siste hilsen. Farvel, min engel. Det er som det er med blomster når det kommer til engler. Vi plukker alltid de fineste blomstene først, dessverre gjør også Gud det når han henter hjem sine engler.

Jeg savner deg, Erika ♥