Vintage.

by Dorthea

New-vintage LP-spiller jeg fikk av pappa til 21års dagen min. Den ble kjøpt på Jula i Kristiansand, og jeg hadde ønsket meg den i lang tid før bursdagen. Pappa klarte ikke én gang å vente til bursdagen min så han tvang meg til å åpne den før bursdagen. Haha – søte pappa!

Denne esken inneholder alle LP-platene og singlene jeg har arvet, kjøpt og fått. Selve esken er fra min gamle arbeidsplass Hoff Foto i Arendal – hvor gammel esken er vet jeg ikke. Men jeg fant den da jeg var med å tømme butikken, og fikk lov å få den. Love it!

Et av to malerier jeg har arvet etter min grandtante (som jeg også er oppkalt etter). bak maleriet så er det bilde av en avisartikkel om meg fra dagbladet.

Gamle melkeflasker jeg har arvet etter mormor. I bunnen av flaskene har jeg lagt oppi knuste glassbiter. Alt i alt har jeg to av hvert slag av disse.

Fotoramma siglet jeg etter i de 5 årene jeg jobbet på Hoff Foto i Arendal. Da butikken ble lagt ned fikk jeg to av disse fotorammene. De er så vakre! Nattbordet er del av et settebord jeg arvet etter farmor. På motsatt side av sengen har jeg et nesten likt et jeg arvet etter mormor. Lampen er fra IKEA.