Give me some pointers, please?

by Dorthea

Jeg lurer egentlig litt på hva dere som faktisk leser bloggen min liker å lese om. Bloggen ble først og fremst opprettet for å holde alle hjemme i Arendal oppdatert på hva jeg drev med da jeg bodde på Klepp. Etterpå så har jeg fortsatt å blogge i ny og ne, og nylig oftere enn noen gang. Jeg skriver veldig lite om hverdagen min. På grunn avat at jeg jobber stort sett – og det blir utrolig kjedelig i lengden å lese om at jeg severte mat og drikke til kunder kveld etter kveld. Jeg kommer nok til å skrive veldig mye mer om hverdagen hvis jeg flytter til Hawaii. Akkurat nå trenger jeg litt inspirasjon og litt hjelp til hva jeg skal skrive om. Det håpte jeg dere kunne hjelpe meg meg med å svare på et par spørsmål. Utdyp gjerne, og kom med tips til forbedringer.

#1 – Hva liker du aller best/minst med denne bloggen?
#2 – Hva skulle du ønske jeg skrev mer/mindre om?
#3 – Hvis du kunne velge et eksakt tema jeg skulle skrive om, hva ville det ha vært?
#4 – Hva syns du om designet? Både ris og ros, takk!
#5 – Jeg har lyst på en ukentlig “greie”. Noen tips?

Hvis dette er første gang du skulle finne på å lese “blekka” mi så – skriv gjerne ned førsteinntrykket ditt i kommentarfeltet.

Tusen takk som gidder å avse et minutt eller to ♥
Skriv også om du ønsker tjenesten gjengjeldt i kommentaren!