I ♥ MY DAD!

by Dorthea

Først av alt:
Takk til Isabella, Elisabeth, Joakim, Astrid Katrine og Carina som tok seg tid til å “give me some pointers“.

Søte Elisabeth har utfordret meg, og utfordingen er som følger: Familie er alltid viktig – Skriv et innlegg om en person i familien din, alt ifra søster til bestefar! Kanskje familiens katt? Eller fetteren din? Du bestemmer! :D Gjerne inkluder bilde dersom du har det. Utfordre andre bloggere til å gjøre det samme!


Eidsvoll Grand Prix – 2006 | FOTO: Linda Torland/www.winrace.no

Pappa er uten tvil et av de vikigste menneskene i mitt liv, om ikke den viktigste. Uansett så er han definitivt mannen i mitt liv. Jeg har alltid vært pappajente – var veldig ekstrem på det punktet da jeg var liten. Kunne ikke sove i samme seng som mamma, og mamma fikk ikke sitte ved siden av meg offentlige. Kun pappa. Det har jo riktignok balansert seg med årene, men jeg vil for alltid være pappas jente.

Vi er utrolig like på mange punkter – pappa og jeg. Vi er kanskje ikke slående like i utseendet, men i væremåte og personlighet er vi skremmende like. Vi er begge stille, men rebelske. Vi trives i vårt eget selskap, men også med venner. Vi har system i rotet, men aldri rot i systemet. Vi er veldig like – rett og slett.

Så hvis du leser dette pappa – vit at jeg elsker deg og at jeg er veldig glad for at du er min pappa


Potrettbilde jeg tok av pappa til en skoleoppgave.

Videre utfordrer jeg Joakim, Astrid Katrine og alle som måtte lese dette ♥