Post it.

by Dorthea

Astrid Katrine lurte på om hun kunne se oppslagstavla mi – so here it goes:

Kjøleskapet har fått en del bilder og ting på seg, kan du si. Her er det postkort, allergilister, bilder av venners barn, konsertbilletter og andre ting.

1. Luftbilde av huset til foreldrene mine samt leiligheten min 2. Julekort fra Marita 3. Oppskrift på gratinerte taco 4. Fadderbarnet mitt Aroba fra Etiopia 5. Julekort fra Aroba 6. Kalenderen min 7. Biletter fra “Valentines Day” 8. Oppskrifter på medisterkaker + nudelsuppe 9. Rabattkupong 10. Vaktlista på jobb


1. Postkort fra mamma 2. Premier pusekattene har vunnet på utstillinger 3. Medalje fra en go-cart konkurranse under NMPA i Las Vegas i 2007 4. Avskjedshilsen fra lærerne mine på førskolen 5. “Hell money” fra Malaysia 6. Samlebilde fra barneparken 7. Magneter jeg har laget selv – vell alle magnetene på tavla har jeg laget selv.

Samlebilde fra barneparken.