01 – Music Chart.

by Dorthea

Musikk er en viktig faktor i livet, og jeg er avhengig av å ha bakgrunnsmusikk på når jeg arbeider på datamaskinen. Nå har jeg en relativt varierende musikksmak som spenner seg langt over viddene. Det finnes noe nytt, noe gammelt, noe ukjent og noe nokså kjent på listen min til en hver tid. Det er ikke sikkert du er enig med meg i hva som er “kult” å høre på, men så er det også noe man må gjøre opp sin egen mening om.

Her er uansett min Topp-10 liste for øyeblikket. Rekkefølgen er tilfeldig og har lite å si.

1.

Don’t stop Believin’
The Journey

2.

Bad Romance
Lady Gaga

3.

Umbrella
The Baseballs

4.

Kicking and screaming
Miley Cyrus

5.

Don’t wanna loose you again
A1

6.

I’m alive
Story of the Year

7.

We used to be friends
The Dandy Warhols

8.

Silly lover
Fibes, Oh Fibes!

9.

Good girls gone bad
Cobra Starship feat. Leighton Meester

10.

The party is in you
BYZ

Du finner alle sangene på Spotify –> RIGHT NOW @ fotoblekka.net. Jeg har gjort det mulig for deg å legge til sanger i spillelisten hvis du ønsker det!

Q: Hvilke sanger liker du for øyeblikket?