Sunny day outside’n inside.

by Dorthea


Startet den solrike dagen med å ta en liten fototur ut til båthavna, som ligger ca. 100 meter bortenfor leiligheten. Alltid noe artig å finne der. Kanskje ikke når det fremdeles er masse snø og alt er nedsnødd, men det ble litt ego-tripp bilder før kameraet fant ut at nå var nok – nok, og tok kvelden enn så lenge.


Etter taco-middag hos mamma dro jeg på en liten shoppingrunde med mamma på Amfi for å lete etter en jakke jeg så i Kristiansand på lørdag. Var innom den fjerde H&M butikken siden lørdag, men de hadde den ikke i den fargen jeg ville eller min størrelse. F##N! Men jeg fant en trenchcoat på Gina Tricot, som jeg ikke så da jeg var innom butikken i Kristiansand – så det ble jakke på meg. Så nå venter jeg bare på at våren skal komme ordentlig så jeg kan bruke den. Merker jeg er ytterst svak for nagler – fremdeles. Alltid vært det, og vil trolig alltid forbli det.

Etterpå var det ut på min månedlige mat-shopping tur. Fakta dønn seriøst så kjøper jeg inn all mat for måneden på en gang. Like så greit – så er man ferdig med det! Det hender selvfølgelig at jeg kjøper inn litt i etterkant, men da er det helst godteri eller noe spesielt på gang. Matforbruket mitt er nesten det samme som hva jeg betalte for jakken + 100kr. Ikke verst!

Etter ett par timer med rydding og jobbing foran pcen så kom kattepusene mine hjem fra besøket hos naboen. Überstas. De surret rundt beina mine i håp om å få noe annet enn vann og tørr kattemat, men den gang ei. Må venta til freddag!

Og bare fordi jeg var litt i det praktiske hjørnet, så lagde jeg meg en LP-bolle. Alltid kjekke å ha til å ha småplukk i, eller twist – for den saks skyld. Lagde til og med noen drikkebrikker ut av noen LP-singler. Kommer en post om hvordan jeg lagde meg LP-bollen senere – i morgen eller noe slikt. Men nå skal jeg fortære en pose potetgull, dip og iste samt catche up på alle TV-seriene jeg følger slavisk med på. Og hvis du lurte – så følger jeg med på 15 TV-serier totalt. Yay ♥