Folk og svada.

by Dorthea

Venter på bussen

Lunsj for de ansatte på jobb

NAM NAM NAM

Kolbjørn ferja som pleier å ta meg til legen

Et sjarmerende fallferdig hus på Tyholmen


Hotel direktøren inviterte alle ansatte på jobb til lunsj tidligere idag – noe som var svært koselig gjort av han. De fleste lurte på hvorfor i HE###TE han skulle spandere lunsj på oss – det visste seg at det var grunnløst. Men koselig var det! Jeg ble tålig lettet da jeg så det var kylling som ble severt, ettersom jeg er temmelig vrang i kosten. Heldigvis ingen poteter xD Etter vell en time tilbringt frivillig på jobb, så bar det ut i vinden – og ut på shopping. Fikk rasket med meg en kjole, en t-shirt, solbriller, servietter og en blomstervase. Og selvfølgelig så var det ikke store summene jeg brukte – KUN 240 kr!

Nå sitter jeg å smugleser litt til teoriprøven jeg tenkte jeg skulle ta i morgen. Fortært 38 av 250 spørsmål, men.. jeg er utrolig trøtt ettersom jeg ikke fikk sove i natt. Så da gjenstår spørsmålet:

Lese eller sove?
– Eg tror eg seie NATTA!