Lately Hawaii

by Dorthea

For 10 dager siden fikk jeg beskjed om at det ene anbefalingsbrevet til skolesøknaden min ikke var i orden. At det manglet litt og læreren følte ikke han kjente meg godt nok til å skrive resten. Så da ble det überstress i gården, og jeg prøvde å få tak i et par av lærerne mine fra videregående skole. Uten null hell. Men tidlig i dag morges kom jeg på en tredje lærer, Markus. Så jeg sendte han en melding og håpte på det beste.

Og, selvfølgelig ville han skrive et anbefalingsbrev! Gud vad snäll ♥ Så nå brer det seg en enorm lettelse inni meg, og jeg håper bare at de godtar å få brevet tilsendt på mail. Tiden er tross alt veldig knapp.. Søknadsfristen er 1. April – fikk jeg jo så fint beskjed om. Har hatt litt panikk de siste dagene kan du si, men nå ser alt ut til å ordne seg. Det gjør visst det for snille piker, har jeg hørt.