Barnedåp og kirketid.

by Dorthea

Under dåpen i kirken.

Storsjamøren Patrick ♥

De vakre foreldre + Patrick & Niklas.

På første påskedag for 21 år siden ble jeg døpt, og i dag ble jeg vitne til at Niklas ble døpt. Niklas er sønnen til en av mine beste venniner Maiken, så vet du det. En utrolig koselig og fin sermoni – selv om gudstjenesten var lang som pokker. Presten var i det minste morsom, og underholdende. Bare synd det var bare jeg som lo av vitsene hans.. yeah yeah!

Egentlig skulle jeg bare droppe innom for å ta bilder av sølamitten, men jeg ble værende for mat og kake også. Herlig! Takk Maiken – du er god. Vidar var smart nok til å spørre om jeg var vant med å fotografere store forsamlinger, og sannheten er at jeg ikke er det. Men, syns det gikk fint. Er ikke bare, bare å skulle få 20 personer til å smile på likt uten å blunke. Men koselig var det.

Men nå lukter jeg vafler over tunet, ciao!